آقازماني: بچه ها انگيزه زيادي دارند
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 6:35 قبل از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

هافبک دفاعي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مصدوميت چند نفر از بچه ها باعث نگراني ما شده است اما ژوزه هم مربي کار کشته اي است و آنچه را ديگران نمي بينند، مي بيند.


  سامان آقازماني در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: نمي توانيم اين روزها منکر آن باشيم که مصدوميت بچه ها باعث نگراني ما شده است. ملي پوشان هم نيستند، که اين مساله روي هماهنگي تيمي هم تاثير مي گذارد. از سوي ديگر به شرايطي رسيده ايم که اصلا نمي توانيم فکر کنيم، نتيجه گيري در بازي ها به بعد موکول شود. البته مانوئل ژوزه مربي با تجربه اي است و قطعا براي کم کردن اثر مشکلات راهکارهاي خودش را دارد و آنچه را مي بيند که شايد ما و ديگران نبينيم.

هافبک جوان پرسپوليس در ارتباط با افزايش احتمال بازي کردنش با توجه به مصدوميت ها تصريح کرد؛ نه من، بلکه هيچيک از بچه ها به چنين مسائلي فکر نمي کنيم. يک فوتباليست واقعي از مصدوميت ديگري خوشحال نمي شود، چون اين مساله براي همه خواهد بود. کسي که مي خواهد در پرسپوليس دوام بياورد بايد متکي به توانايي هاي خودش باشد. من هم با شروع اين فصل فيکس بازي کردم و بعد از مصدوميت از ترکيب خارج شدم.

آقازماني در پايان درباره وضعيت خود و تيم خاطر نشان کرد: ما تمرينات منظمي را دنبال مي کنيم. بچه ها انگيزه زيادي دارند، البته طبيعي است که نبودن ملي پوشان ما را کمي از برنامه عقب مي اندازد. با اين وجود آنچه مرتب به آن فکر مي کنيم، کسب يک پيروزي براي تغيير فضاي فعلي تيم است. من هم اين روزها سخت تمرين مي کنم تا بتوانم به ترکيب اصلي برگردم. البته بازي در پست هافبک دفاعي هميشه دردسرهاي خودش را دارد. ديگران از شما انتظار دارند. گل نزني و گل نسازي همه عليه تو مي شوند، اما همانطور که گفتم سرمربي آنچه را مي بيند و مي خواهد شايد ديگران نبينند و نخواهند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان